Min lediga fredag.

Den började väl egentligen redan på torsdagskväll då vi gick till Bob's. Var inte så sugen på att gå ut men tänkte hänga med på en öl iallafall. Lite förkyld fortfarande och att gå till en karaokebar. Jaja jag sjöng ändå. Fyra öl senare var jag tydligen ganska så full. Blev en kväll full med sång och skratt. Mycket trevligt!
 
Sen sov jag till elva, mådde lite illa och en timme senare joinade jag Lovisa nere på stranden och där var jag placerad hela dagen. Sov lite, läste lite och några dopp i havet. Sen var det kväll, dags att gå hem och duscha. Klädde sig och vid halv 9 gick vi till windmill för att äta fin mat. Mest lockande var såklart brownien som e super nice där uppe.
 
Sen gick vi hem, jag fick sova några timmar sen började ju min helvetes natt. Vet inte alls vad det var, måste fått i mig något som inte var vidare bra. Känner mig bättre men är aningen seg och det hugger fortfarande till lite i magen ibland. Jaja, be a man och tar tag i dagen ändå.
 
Imorgon är det hotell hela dagen lång, samma på måndag sen är det snart en ny kräftskiva här nere. GOTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0