Onsdagen 26 September.

Åh, home sweet home. Det har blivit lite förändringar sen jag var hemma sist. Pappa har varit duktig och lagt nytt golv i hallen så det knakar inte lika mycket när man går plus det har blivit renoverat och ser ut som gammeldags trägolv, skit snyggt! (:
 
Vi tryckte i oss tacos till babbel och film, jag frågade mest vad som hänt i deras liv och mitt i filmen ger jag mamma sin present. Hon hade ju beställt tre nya armband i andra färger så hon kunde variera sig. Sen ger hon mig en present också. YES!! Jag fick MR GREY boxen, trots att hon försökte spela dum i bilen hem från Hässleholm när jag frågade henne om hon köpt någon present till mig (jag hade fyllt hennes facebook med länkar på saker jag ville ha haha). Hon är så söt min mami!
 
Såg lite halvt på filmen för jag somnade till i soffan hela tiden. Så jag får väl ta och lägga mig ner och sova, är extremt trött. Och imorgon har jag ett läkarbesök inbokat. Ska ta min tredje twinrix spruta så att jag är helt färdig med dem sen. Dyra som fan är dom också. Själva sprutan kostar väl 500 sen ska man lägga till vaccinkostnad på typ 200. Det är ju synd att de fattiga måste försöka (; 
 
Sen måste jag tömma väskan, tvätta som fan och sen köpa en ny väska att fylla. För den jag köpte på Skiathos var ju ganska värdelös ): Men lilla jag säger nog godnatt nu så hörs vi när vi alla fått lite skönhetssömn.
 
__
Home sweet home, it feels nice to be back with my family. And the taco was really good! yum. And we did have some family time with a move and small talk but then I fell asleep on the couch. And I have to say that my mami is so sweet, she bought the 'fifty shades trilogy' to me and I'm happy! Thank you thank you thank you (:
 
I think I need to play sleeping beauty now cause my eyes are sleepy. Good night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0