Söndagen 16 September.

Att gå upp imorse gick fint men att gå ut var mindre lockande. Det regnade. Jag körde runt till hotellen på mopeden. Hade tack och lov min regnponcho så jag inte blev helt dygnsur. Bara armarna drabbades och mina händer. Hade velat ha vantar. Gnällig jag är, det är ju så här svensk sommar är men jag har blivit bortskämd med vädret här borta (;
 
Men nu får jag upp värmen lite på kontoret innan jag ska ta mig ut i regnet igen och gå hem. Äta lite, värma upp mig sen är det ut på hotellen i eftermiddag igen men tack & lov har jag bilen då så det blir lite varmare (;
 
Annars är det inte många dagar kvar innan jag kommer hem till Sverige för att packa om väskan.
 
 - With the world under my feet.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0