Söndagen 9 September.

Varit på hotell nu under förmiddagen och känner mig nu extremt hungrig så det blir väl snart gå hem och äta middag av något slag. Har kommit underfunn med att jag är vegiterian när jag kockar mat hemma eftersom jag inte köper kött. Pasta och ris med paprika&svampgrytor/såser typ. 
 
Imorgon och på tisdag är jag ledig för på onsdag bär det ut på sea and sun och sen tar jag över servicetelefonen en sista gång innan jag åker hem och under den perioden kan man inte vara ledig. Då har man ju typ jour, 24/7 yes. Så det blir väl ligga på stranden, lite shopping och bara njuta av ledigheten nu innan telefonen blir min.
 
Kanske bio ikväll, Batman filmen har ju kommit hit och några vill se den (:
 
- Den kvällen vi var på Bobs bar och jag blev full på fyra öl. Men bob's är kul för där finns karaoke! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0