Torsdagen 27 September.

Lyckades somna ifrån den där nya serien jag fått på datorn som heter Hawaii five-0. Lillebror öppnar dörren och visar sig när han kom hem, vilket jag tycker är sött. Det betyder ju att han bryr sig även om han spelar att han inte gör (; Så har pratat med honom lite och vaknat till liv igen men känner hur trötta mina ögon är så jag tror jag startar om pilot avsnittet och försöker sova igen. Godnatt! 
 
__
I have a new tv show Im going to watch, its Hawaii five-0 and I think it will be a nice show filled with action. I fell asleep watching the pilot episode though. When my little brother got home from work (and spending time with friends) he woke me up and we've been talking a little bit. Now I'll start the pilot episode again and try to sleep. Goodnight and sleep tight everybody!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0