Torsdagen 6 September.

Vilken dag det har varit idag och vilken energi jag har trots en dag på havet. Jag brukar vara ganska trött efter en utflykt men inte idag. Jag har energi och är helt glad. Haft en helt fantastisk dag. Lazy day är en rolig utflykt. Förra veckan var jag ju med och fick äntligen se den omtalade dancing queen dansen och idag skulle jag stå där och dansa inför alla. Jag bjöd på mig ganska mycket, försökte få igång dem som satt på soldäcket, fick igång klapparna sen stod jag där och dansade till något jag inte kunde. Gästerna fick nog några roliga bilder&filmer men jag bjuder på det för jag hade riktigt roligt och det hade dem också.
 
Fick många glada ord efterråt och applåder även på bussen när jag tackade alla för dagen. 
 
Efter utflykten gick jag hem och duschade och sen har jag gått till kontoret för att göra lite ekonomi och saker inför kommande vecka. Gick in på mailen och har nu fått hemresebiljetten så snart är jag tillbaka i Sverige igen! Vet inte för hur länge eftersom jag inte fått avresebiljetten men jag håller tummarna på att jag iallafall får en vecka. Då hade jag blivit super lycklig!
 
Fast jag är ganska glad idag ändå. Det är sånt här jag gillar, att göra andra glada att andras glädje smittar av sig och så är alla glada tillsammans!
 
Nu ska jag snart springa hem eftersom att Johanna bjuder på middag ikväll. Någon kycklingrätt som lät väldigt gott och min mage känner sig tom nu så det är alldeles perfekt! (:
 
- Några bilder från dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0