Väntan över.

Efter att ha checkat mailen tre gånger redan idag (ja och alla dom andra checkarna jag gjort sen jag fick hemrese biljetten) så har jag äntligen fått biljetten som tar mig vidare till vinterdestinationen. (Om ni gissar här, går det snabbare för mig att skriva vart jag åker) Jag får iallafall tre dagar hemma, det är ju bättre än de två jag från början trodde jag skulle få. Kommer bli tight med tid så vad jag ska göra när jag kommer hem är packa ur väskan, tvätta, packa i väskan, köpa mat, köpa underkläder och resterande tid som är kvar ska jag krama min mamma & min pappa. Kelgris #1 sa jag ju på FB iaf.
 
Nu kan jag ta och gå hem för nu har jag fått veta vad jag ville.

Kommentarer
Postat av: L.

Men uh, tre dagar? Trodde det skulle bli någon vecka iaf. Sucks. Men jo, skit kul för dig :D

Svar: jag trodde först jag skulle komma hem den 22e och åka den 25e men istället kommer jag hem lite senare och får en extra dag och de tycker jag är skönt! Hade helst velat ha en vecka minst men jag har inte så mycket att säga till om ): men vi ses snart o då vill jag se o krama dig <3
mysaansvensson.blogg.se

2012-09-11 @ 14:20:47
URL: http://kornoholic.blogg.se
Postat av: Karina Olsson

Men snälla Mysan du kan väl berätta vart du ska i vinter!!! Jag gissar Kanarieöarna .. Vill veta... Puss på dig Assar hälsar så gott ❤

Svar: Karina bara för du är så söt. Jag ska till hurghada i egypten. Det ska bli spännande och.väldigt utmanande. Hälsa tillbaka (: puss
mysaansvensson.blogg.se

2012-09-11 @ 16:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0