Clothes off.

Arbetskläderna har nu åkt av och jobbedagen är slut för idag. Feels awesome. Det känns som det varit två långa dagar före denna. Idag hade jag en liten break mellan flygplats och IM så jag gick hem och lagade lite mat sen powernapade jag till det var dags att dra på IM.
 
Det var jag och 9 danskar om man räknar med Andreas från Colona, kände att Sverige förlorade den matchen men det som var så bra var att dem förstod mig hela tiden och det gör mig sååå glad! 
 
Tanken för kvällen är ett besök på famous om typ en timme och imorgon är jag ledig. Ifall Anders får tag på Mahmya så ska han ringa och kolla ifall jag kan hänga på för det blev tillräckligt med folk och Nicolas ska med som guide så jag vill också dit. Om inte tar jag bara lite sovmorgon och det är också efterlängtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0