Fredagen 12 April.

Fredag betyder idag också Fri-dag för min del. 
 
Igår efter mitt IM åkte jag till kontoret för att inte ha några lösa trådar kvar när jag gick på ledighet. Sen tog jag hem och fixade vid mig väldigt fort, en halv timme är inte lång tid för en tjej att duscha, sminka sig, fixa håret OCH hitta kläder. Så kände mig ganska duktig när jag kom in på famous och mötte Mona & Michelle bara lite efter åtta när tiden vi skulle mötas var åtta. NICE!
 
Så det blev lite sushi på famous, lika gott som vanligt om inte bättre. Hade knappt ätit något på hela dagen så det var faktiskt väldigt gott att få någonting i magen.
 
De nya falktjejerna kom och mötte oss utanför famous så tog vi till Viking tillsammans, där var ju inge liv alls så en öl (eller egentligen en halv) sen tog vi allesammans en taxi till marinan istället. Gick in på papas där det var liveband som spelade, ganska nice då det var rock musik de spelade. Två redbullvodka sen höll jag på att dö. Jag är verkligen skit trött, helt tömd på energi så vi tog hem och nu sitter jag här.
 
Ska snart starta lite serier och förhoppningsvis slocknar jag fort. Jag är som sagt fri nu när fredagen kommer och det ska bli skönt med sovmorgon. Känner inget tvång till att sola heller då jag faktiskt ska åka till Mahmya på söndag så det ska bli super nice. Mahmya är en väldigt skön arbetsplats måste jag säga (:
 
Nu ska jag faktiskt ta och lägga mig ner i några timmar, godnatt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0