Huvudvärk och förkylning, yeay!

Så efter en dag ute i öknen kom jag tillbaka till kontoret och mötte de andra som var på väg till Café Del Mar för lunch. Jag gick upp snabbt på kontoret och tog med mig Nanna så gick vi och sällskapde de andra. Delades en del roliga historier och många skratt vid matbordet, super nice!
 
Sen var de tillbaka till kontoret, jag gjorde min lilla avräkning och sen fixade jag program till Cairo som jag ska köra imorgon. Blev väldigt personliga med bild på mig på baksidan. Awesome! Kör min sista Cairotur och då måste man bara ge lite extra av sig själv (;
 
Tog en milkshake på donken med Mona och Lisa sen delade jag taxi med Lisa när jag skulle hem och nu sitter jag här i tystheten. Jag har huvudvärk och är fortfarande förkyld men hoppas de går över till inatt när larmet ringer. Är det normalt att ha ett larm som ringer 01:15 för man ska börja jobba? Jo ska man åka till Kairo med buss så måste man de ..
 
Håller tummarna på varm vatten så jag kan ta ett bad. Annars blir det bara en super lugn kväll för mig eftersom det blir en extremt lång dag imorgon. Upp kvart över ett för att börja min pick up, va i Cairo hela dagen och sen när jag kommer hem ska jag bara slänga på nya kläder o lite smink sen går jag all in på papas tillsammans med världens bästa kollegor :D
 
Så helgen ser ganska fullpackad ut. Så tiden kommer gå fort. Mjau.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0