Lite sol, lite mat och lite chill.

Jag har det bra på min lediga dag. Jag tog på mig bikinin och gick ner till poolen och låg där i nästan två timmar. I slutet låg jag och njöt och blir skit rädd för en katt kommer upp hoppandes på min solstol. Försöker fösa ner katten men den vägrar, håller på att putta den med min bok men den tar fram klorna och håller sig fast. Seriöst jag sitter där och försöker fösa ner en katt med en pocketbok för jag är rädd för att den kanske ska bita mig men allt den egentligen ville var att ha sällskap. Fick tillslut ner den men den försökte komma upp igen och igen, tillslut la den sig under solstolen istället. Och när jag väl packade ihop mina grejer för att gå så följde den efter mig. Hmmm.
 
De har skaffat spegelglas på två rum på nedre plan i vårt lägenhetskomplex, det står säkert folk där bakom och tittar men va vet jag. Jag tog en snabb bild när jag gick förbi bara för att.. 
 
 
Gick sedan till Abu Ashara för att köpa gräddfil så jag kan göra ny dipp och sen köpte jag lite annat också så jag kunde göra lunch. Blev omelett idag. Och ett glas cola. Nu chillar jag med Hawaii five-0 och sen blir det lite läsning , hänga upp tvätt och diska upp resten från matlagningen.
 
Så lite sol, lite mat, lite shopping, lite städning och även lite chill. Perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0