Ljudlöst is my new thing.

Så fort jag kom hem inatt ställde jag om mitt egyptiska nummer till ljudlöst för att slippa vakna om den ringde mitt inatten. Tur det för någon gång runt tre, halv fyra ringde 'svara inte.' numret tydligen. Jag sov gott så jag vaknade tack och lov inte, så jag kommer ha mobilen på ljudlös under mina sov timmar alltid..
 
Vaknade runt halv sex imorse och var super pigg, what's that all about. Då hade jag fått typ tre timmar sömn. Sen vaknade jag nästa gång vid nio men jag är ledig så att gå upp så tidigt när jag varit så trött tidigare kom inte på frågan. Men nu har klockan blivit elva och då är det okej att gå ur sängen faktiskt. 
 
Så godmorgon världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0