Måndag 1 April.

Har varit en riktigt varm dag idag, utan någon vind och det har varit fuktig värme. Höll på att dö på flygplatsen och känner bara mer och mer glädje till att jag inte kommer vara här i sommar. Ni skulle bara veta, de blir typ 50grader här ibland. Har jag hört. Jag har ju aldrig varit i Egypten på sommaren så jag har ju ingen personlig erfarenhet av det. Men ganska skönt att inte behöva guida runt i Luxor eller Kairo när det är sån extrem värme..
 
Countdown'en kan börja på riktigt. Har en ppillerkarta som på börjas imorgon, i takt med den så går ju dagarna också ner. Det pirrar lite i magen när jag tänker på min framtid, jag har ingen koll. Jag bara kör på och hoppas att lyckan kommer finnas i de som möter mig. Jag har ingen ordentlig plan för som sagt det är svårt när man inte bara har sig själv att tänka på men jag har ju ändå lite tankar. Jag vet ändå lite av vad jag vill. Men allting börjar med en fot framför den andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0