Nedräkningen har börjat.

Som jag sagt så börjar ju säsongen gå mot sitt slut. Nästa månad så står jag faktiskt med mina fötter på svenskmark igen och jag tror att bara vetskapen av det gör mig lycklig. Som jag sagt förut, ta mig inte fel, jag älskar mitt jobb det har varit som handen i handsken men det är ingenting jag vill göra för alltid. Någon gång måste även jag skapa stabilitet i mitt liv. När jag närmade mig min 25års dag fick jag bara mer och mer panik över mitt liv. Jag vill också kunna räkna stegen framåt, inte bara stå och hoppa jämnfota på samma ställe hela tiden även om det är roligt för stunden. 
 
Det jag längtar efter mest är den svenska maten, kanske jag kan få tillbaka min aptit. Seriöst jag brukar älska mat men nu, nu känner jag aldrig sug för någonting. Förutom sushi, det älskar jag sju dagar i veckan typ. Kött är något jag knappt äter längre så när jag kommer hem vet jag ju att fläskkött kommer va på menyn OFTA! 
 
Nu inväntar jag home delivery, så ikväll ska jag bara mysa med lite serier och god mat. Mjau!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0