Skomakar-dottern!

Det sägs ju att skomakarens barn har de sämsta skorna. Jag har ju lyckats gå i sönder ännu ett par skor jag har i arbetet och eftersom jag inte använder gymnastikskor hemma så köpte jag convers för jag tänkte jag KANSKE skulle använda de hemma och då är de pengar mer värda att slänga ut än skor som aldrig skulle användas hemma igen.
 
Enda problemet är ju att jag inte alls är en converseskomänniska, iallafall inte denna modell jag har på fötterna nu och det känns som jag inte 'lyckas bära dom rätt'. Sen ser det också ut som jag har storlek 47 i skor på denna bilden och jag satt ärligt talat och skratta ihjäl mig lite här i min ensamhet när jag såg bilden. Skostl på dessa skor är faktiskt 37, en stl för stor bara för att jag inte ska få problem om fötterna av någon anledning skulle svullna eller något. Måste tänka på många saker ibland.
 

Kommentarer
Postat av: L.

Mjo, converse har en tendens att se lite längre ut, på bild i vart fall. Men as snygga :)

Svar: Jo ser ju ut som älgben fast på fötterna :P hehe. Tack! Kanske att dom är lite stora men om du vill kan du få dom sen när jag kommer hem (:
mysaansvensson.blogg.se

2013-04-05 @ 19:34:27
URL: http://kornoholic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0