Snart slut mellan mig och ST.

Haft ännu en dag på kontoret där jag har fixat och trixat lite. Jag missade Louise och Michelle på flygplatsen så jag fick aldrig sagt hejdå till dem. Åkte tillbaka till kontoret och gick och åt med Nanna sen tillbaka och fixa lite sen gick jag hemåt. Tog en sväng inom Sherrystreet jag ville haft Julias nyårsskor fast i laxrosa, hade hon inte. Så fick köpa dem i guldfärg istället. Måste bara gå in dom för just nu är dom lite tighta på fötterna.
 
Om cirka en halv timme ska jag sitta på ett hotell och hålla IM sen ikväll är det välkomst middag för de nya guiderna som kom igår och idag. Hälsa dem välkomna till Egypten. På söndag har vi avskedsmiddag då vi är fyra som åker nästa vecka. Som Mona sa så känns det märkligt. Som jag sagt så har de ju ändå varit ens hem i sju månader. Snart är de här kapitlet i ens liv slut, så tar vi start på nästa! Spännande.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0