Söndagen 14 april.

Så vi sjöng ett avlsut även för Sofie som tar hem snart. Jag är en sådan person som verkligen gillar att sjunga, eller gilla är fel ord jag älskar att sjunga. Men först kan jag va lite "blyg" men när jag sen väl börjat så kan jag inte sluta. Nu menar jag inte här för jag var knappt "blyg" första gången o har man väl gått upp en gång med samma sällskap så kan man göra de fler gånger. Men jag måste erkänna att jag gillar när personer säger till mig att jag sjunger bra. Därför jag har ingen teknik jag bara sjunger..
 
Nu ska jag iallafall krypa ner i säng för larmet ringer första gången halv sju, bara för att jag inte ska försova mig. Som jag sa till mina kollegor som säger "men du ska bara till Mahmya" så för mig handlar det inte om vad jag ska göra, det handlar om när. Så att gå upp så tidigt kommer bli svårt..
 
 
Godnatt o sovgott..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0