Söndagen 7 April.

Godmorgon! 
 
Igår när vi var på flygplatsen så snackade ju jag och Mona om Famous och sushi. På kvällen så var ni nästan hela teamet som hyggade oss på uteserveringen på famous. Så det blev en väldigt trevlig kväll och jag åt för första gången 20 bitar sushi, körde danskstyle vilket betyder att man äter lite pausar och sen äter man igen (; 
 
Sen sov jag riktigt gott inatt vilket känns som en evighetsedan. Vaknade pigg och glad med ont i hela kroppen och magen så jag har snoozat i en timmes tid faktiskt. Men nu har jag fått på mig bikinin, skorna och packat väskan så ska sticka och möta Louise på stranden så det blir lite sol idag på min lediga dag. Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0