Lyckats köpa mig lycka igen.

- Och folk säger så ofta att man inte kan. Jag kan!
 
Åkte på mitt möte på AF och satt där i ca en timme och lyssnade på chefen där när han pratade om akassa och arbetsförmedlingens arbete. Fick ett nytt papper och sen var det färdigt för dagen.
 
Jag åkte till Birsta. Gick in i väskaffären och tittade åter på den väska jag tyckte var finast, den var för stor hur många gånger jag än tittade på den så jag valde en annan väska som jag ändå tyckte var fin och i lagom storlek. Köpte också ett par snygga och sköna jeans som jag testade på Gina igår. Stretch, mmmm.. Så jag är lycklig för min nya väska (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0