Måndagen 19 Augusti.

Jag är verkligen världsbäst på att skrämma upp mig själv. Håller just nu på att titta på filmen The purge. Blev lite hungrig och gick ner för att äta en macka, tror ni inte jag hör en kille/yngre man skratta utanför huset. Jag gör klart mackan men vägrar att titta ut genom fönstrena i köket. Börjar äta mackan sen hör jag något annat ljud. Tar mackan och glaset med mjölk och nästan springer upp för trappan. Känns mycket säkrare här uppe med en sovande Joakim bredvid sig. Så nu ska jag fortsätta se på filmen som jag tror kommer va väldigt bra! 
 
Godnatt alla!

Kommentarer
Postat av: L.

Hoppas den är bra. Ska se den imorgon!

Svar: Ja den va helt okej (:
mysaansvensson.blogg.se

2013-08-19 @ 01:37:45
URL: http://kornoholic.blogg.se
Postat av: L.

Helt okej :O lät inte bra :D

Svar: Jo men de blir ju inte så stor skillnad i handlingen när man bara är på ett ställe hela tiden, alltså inne i deras hus . Men samtidigt hände de ju saker men skulle nog ändå velat ha lite mer. Men jo den va bra (:
mysaansvensson.blogg.se

2013-08-19 @ 14:05:32
URL: http://kornoholic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0