Put your life in boxes.

Idag har vi fixat lite flyttlådor så jag kan börja packa ner hela mitt rum här nere. Det känns väl lite taskigt att jag ska ta upp mitt flickrum när syrran vill flytta ner. Sen borde jag väl inte ta upp så mycket plats här när jag inte längre bor här. Så under mitt besök här i Skåne så är prio ett läkarbesök - remiss & sjukhusbesök, prio två är umgås med familjen så mycket som möjligt och prio tre packa ihop mina saker. Allt annat händer där tiden passar in.
 
Jag håller tummarna på att "Allt annat" betyder en sväng till Ullared & att tiden passar för det (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0