Söndagen 11 Augusti.

Jag är lite sjuk idag. Vaknade inatt med cp ont i halsen, huvudvärk och feberkänslor så fick i mig en ipren och strepsilen hjälpte halsen lite. Sovit bort hela denna dagen för jag har haft så otroligt ont i hela kroppen, i huvudet och lite i halsen. - Jag undrar om det kan vara därför jag var så ostabil igår, för jag höll på att bli sjuk? Idk.
 
Har fått i mig en pizzaslice idag iallafall. Sen har jag tittat lite på TV, tagit en ipren och nu mår jag ganska bra. Imorgon är det måndag och jag börjar morgonen lika tidigt som i fredags, ska skjutsa Joakim vid sex tiden. Sen ska jag in på AF och skriva in mig där. Sen ska jag försöka besöka vårdcentralen också. Om timmarna inte bara sprungit förbi o jag fortfarande har pengar kvar efter detta ska jag nog ta mig till Birsta City och titta efter en väska och en kalender och på eftermiddagen ska jag hämta Joakim igen. Så det känns som det kommer bli en händelsefull måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0