Onsdagen 7 Augusti.

Jag lyckades somna trots att jag sov själv i sängen. Vaknade dock klockan 5, klockan 6, klockan 7 och klockan 8 så när Joakim kom hem vid halv nio tiden var jag väl redan halvvaken. Sen låg vi och pratade en stund, jag vet ju precis hur det är att jobba natt. När man väl kommer hem är man helt uppe i varv så att somna direkt är inte världens lättaste. Jag somnade dock om utan några problem när han startade en film att somna till.
 
Klockan elva pallrade jag mig ur sängen, gick ner och satt mig i köket med datorn framför mig. Tittade lite jobb på AF's hemsida. Senare på eftermiddagen hade jag fått ännu ett svar ifrån en ansökan jag skickat iväg till en arbetsgivare i Norge. Får väl se hur det går med Norgebiten. Vi tar ju oss dit för att de är så kasst med jobb hemma. Skulle de komma jobb på Sverigefronten så tar vi ju det istället. Får se vad som kommer först. Söker jobb gör jag ändå på halv växel tycker jag. Finns helt klart fler jobb för mig att söka i Norge än runt Sundsvall, så det känns som chanserna är större att få ett jobb i Norge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0