Torsdagen 29 Augusti.

Godmorgon alla glada! Idag stod larmet ställt på fem i åtta så jag kan lova att jag var den första som ringde in till vårdcentralen denna morgon för första samtal gick bara till öppetiderna (så jag ringde för tidigt) och andra gick direkt fram!
 
Har fått en tid till doktorn där klockan 10:30 så jag ska bara torka håret lite sen ska jag köra ner till byn. Vet inte hur lång tid det kommer ta och hur mycket dem kommer göra här nere men jag hoppas på att det går fort att få en remiss vidare till sjukhuset och de större testerna. 
 
Så det är hur min dag kommer se ut, tar med mig bok denna gången ifall det finns möjlighet att ta dö på lite tid i väntan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0