Check, check!

Så då har jag varit runt i halva Skåne känns det som. Har varit och hälsat på farmor och lämnat julklappar hos henne, sen åkte vi hem och åt lite julmat innan vi åkte vidare till morfar. Det har varit mysigt att hälsa på hos dem även om det varit snabbvisiter. 
 
Kom hem och skrev ut tågbiljetten så jag har den redo till morgondagen. Sen satt jag och gjorde matteprovet, ett fel det kan jag leva med. Tog lite hjälp med uträkningen och syrran påpekade att om jag räknat ut uppgiften som jag gjorde från början hade jag haft alla rätt så de va ju synd att jag inte litade på mitt eget svar.. Men jag är nöjd att det går framåt!
 
Så jag har checkat av det mesta på listan, även fått tvättat min vinterjacka idag så det känns ju super! Ska börja packa resväskan också snart, lägga ner Joakims julklapp först och sen ta allt annat runt så de håller sig helt under resan. För jag märkte att resväskan va lite skadad på vägen hit. Vill inte riskera något. Plus att jag själv har lite parfymer och liknande saker som ska med som gärna inte ska gå sönder..
 
Sen är det väl bara chill och familjehäng resten av kvällen. Mysigt!
 
God Jul från Skåne 2013! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0