Första advent.

Jag har spenderat denna söndagen med att städa lite, tvätta, plocka in alla mina kläder i garderoben igen. När jag visat Joakim mina fina pyntade ljus fick han äran (läs: tog sig äran) att tända ljus nummer ett. Så det blev första advent på riktigt i vårt hus då.
 
Snart ska vi åka till Joakims föräldrar och äta middag. Sen blir det säng tidigt för min del iallafall. Imorgon börjar jag ju mitt "nya" liv. Jag ska ju äntligen få lite struktur på mina dagar. Tidiga morgnar väntar, långa dagar och dagar utanför huset, känns awesome! Klockan åtta imorgonbitti börjar vi dagen i Härnösand. Spännande med ny miljö, men jag måste nog också erkänna att jag är lite nervös också.
 
Klippte ju lugg i fredags så här har vi en liten bild på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0