Måndagen 9 December.

Jaha då har första dagen på andra veckan på utbildningen passerat. Körde och plockade upp Amanda idag och sen åkte vi till jobbet. Utbildningen i sig gick fort idag tycker jag. Jag och Amanda passade även på att gå på de lilla köpcentret på lunchen, speciellt då jag ville lukta på lite parfymer för att få en idé om vilken som ska bli min nästa. Blev dock inte klokare på det så jag väntar. Hittade inga julklappar men tar kanske en sväng till stan i helgen eller nått (om jag orkar hehe).
 
Hann precis komma innanför dörren och sätta rumpan i soffan sen skulle vi åka till Jockes syster. Hon hade bjudit hem oss på mat så vi åkte dit en sväng och hyggade oss lite. Blev inte där så jätte länge eftersom Jocke har match nu. Jag blev kvar hemma o gjorde ett mattetest på datorn, tror jag kommer kugga matten fattar ingenting av alla linjära diagram osv.. Blir galen.. Hellre ekvationer för de förstår jag lite bättre..
 
Nej annars har jag nog inte så mycket att säga. Ska snart lägga mig i sängen med datorn så jag har något att somna till. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0