Söndagen 29 December.

Julledigheten har varit hur skön som helst, men nu är vi inne på sista dagen och jag undrar väl lite hur jag kommer känna mig imorgonbitti när larmet ringer vid halv sju. Fast jag kan ju glädja mig att jag ska träffa utbildningsgruppen igen efter en vecka ifrån varandra, så något galet kommer nog hända. Ett skrattanfall bjuds det säkert på.
 
Tycker att veckan har sprungit iväg. Dels för två dagar har varit enbart resande typ. Bara för jag var tvungen att flyga ner till Danmark istället för Ängelholm som jag brukar. Fast det var verkligen värt det, jag behövde träffa familjen och som sagt det har varit en jätte mysig jul. För hoppningsvis dröjer det inte allt för många månader tills jag kan åka ner och hälsa på igen (eller att dem kommer upp och hälsar på oss).
 
Efter lite städande, tvättande och diskplockande ska jag inte göra många knop till. Njuta av söndagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0