Torsdagen 5 December.

När vi vakande imorse låg det ett tunt täcke med snö på marken. Kände faktiskt lite glädje när jag slapp köra till jobbet då. Dagen på utbildningen har rullat på ganska snabbt med varierande saker. Stack till Hemköp även idag för att köpa lite sallad till lunch, blir dock dyrt om det fortsätter så, så det får väl bli storkok när man kommer hem ändå för att kunna ha matlåda med. Känner dock inte för att ställa mig o laga mat när jag kommer hem så de är lite jobbigt.
 
Matten står jag och stampar på måste jag nog erkänna. Jag räknade några uppgifter igår sen kändes det som jag inte kom någonstans igen så de går minsann inte fort fram.
 
Det har börjat snöa här uppe igen och det ligger ett vitt täcke på marken så det förvånar mig inte om det kommer va super mycket snö imorgon när jag ska köra till jobbet. Usch gillar inte att köra bil när det är halt på vägarna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0