And so I'm back from work.

Fast jag jobbar i för sig fortfarande. Man kan väl egentligen säga att jag har jour. Jag har ju servicetelefonen att dela säng med inatt, vilket betyder att jag vilken tid på dygnet kan vakna av att den ringer eller att det kommer in ett sms. Då ska jag va alert och svara. Jodå så att..
 
Imorgon är det veckomöte, sen ska jag vara aktiv med HS samt hålla IM på kvällen. Samtidigt som jag har ST. Tur att jag är tjej och inte kille, hur skulle de gå att göra två saker samtidigt då (; Nej skoja!
 
Har iallafall hållt på med välkomstmaterialet till imorgon hela dagen. Ingen hade gjort något och jag satt och nästan svor till skrivaren efter fem timmar. Att printa allting i färg istället för att bara kopiera upp allting tar väääääldigt mycket längre tid. Sen ska man printa kameler och de är inte kul, dem blir snea och man blir ledsen. Så det tog min nog 6 timmar att göra allt inför imorgon. En stor anledning var att färgen tog slut och jag gick för att köpa ny. Ja jag gick faktiskt, både dit och tillbaka! Wohooo..
 
Efter att vi var färdiga på kontoret så gick jag och Laura till donken och åt mat. Behövde något snabbt kände jag på humöret så det passade alldeles utmärkt. Delade taxi och jag tog hem. Tappade upp lite vatten i badkaret och njöt lite av det. Nu sitter jag här och ska snart släcka lampan, krypa under filten och gosa med serier eller film tills jag somnar.
 
Jag saknar dig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0