Fredagen 15 Februari.

Uh, jag har sovit ganska dåligt och det är tack vare Znidas. Hon ska rafsa på dörren, hon ska komma in och nosa överrallt i rummet, hon lägger sig och sen ska hon röra sig igen.Det är inte så att jag kan låta henne stå utanför för då piper hon ju. Hon har aldrig gjort så förrut så jag tror hon har saknat mig! (:
 
Nåväl, är uppe nu iallafall. Ska äta lite frukost och om en timmes tid ska lillebror köra iväg och hämta en annan person som ska med, efter det kommer han och plockar upp mig och syrran sen åker vi till Väla. Woop woop! Sen blir det City Gross också för att handla tacogrejer, mums!
 
. Hon är den skyldige till mina sömnproblem. (Men hon är söt så det är okej)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0