Lördagen 16 Februari.

Tiden går fort när man har roligt. Vi började spela 'Med andra ord' lite efter åtta när alla kommit till rätta vid bordet. Fick dock aldrig med lillebror o hans fjälla men vi andra hade riktigt roligt. Nästan fyra timmar satt vi där och spelade, dog av skratt flera gånger. Lätt det ska bli en tradition att spela. Bara att det inte ska krävas att jag ska lämna landet för att vi ska spela. Det är ju skit roligt. Jag måste säga att min pappa är den bästa på det, för han använder verkligen andra ord. Tillskillnad från andra som ska göra de så lätt som möjligt. Så om man själv bara ökar förståelseförmågan så är pappa riktigt smart på sina ord! Tumbs up (;
 
Sen insåg vi vad klockan var och att jag kanske skulle ta och packa min väska. Vi lämnar huset runt tre, absolut senast halv fyra. Flyget går från CPH vid sju tiden och jag är framme i Egypten igen runt klockan 1 i eftermiddag. Tänk då också på att Egypten är en timme före..
 
Nåväl, blir väl kul och se alla söta ansikten igen men det är jobbigt med hejdån. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0