Lördagen 2 Februari.

Känner bara hur dagarna passerar jag det går närmare och närmare. Närmare vad? Ja det är ganska mycket som sker nu. Jag fyller ju snart år, tyvärr. Eller ja egentligen spelar det väl ingen roll det är bara det att jag inte känner att jag åstakommit så mycket med liv och jag fyller snart 25 år. Visserligen så har jag gjort många av mina to do's så jag borde sluta tänka så mycket. Jag har iallafall roligt och kommer kunna blicka tillbaka utan ånger i kroppen.
 
Sen börjar vi närma oss destinations slutet här i Egypten vilket betyder att det snart är sommar och snart bär det av till Kreta. Jag ser framemot Grekland faktiskt, det är vackert, det är god mat och sen får jag ju sällskap av två personer som jag jobbat med här i vinter som jag tycker ganska bra om så jag tror det kommer bli en bra säsong.
 
Och mitt mål med sommaren (något jag precis i denna sekund kom på) är att jag ska fundera ut vad jag vill göra som nästa steg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0