Måndagen 11 Februari.

Så ringer man alla hundrasjuttio olika nr i Perstorps kommun för att komma fram till barnmorskemottagningen då har dem bara öppetider mellan 11-12 varannan fredag. What? Så säger mamma att dem har en öppen tid på måndagar fram till 16.00 så jag får ju snabbt ta en dusch så jag inte ser helt ofräsch ut. Jag ställer på bilen så den är laglig att ha på vägarna och letar fram nycklarna till garaget. Puttar dörrarna genom snön och sätter mig i bilen, sten död. Går inte att rubba. Oh how I love my life. Detta var en av de saker som jag verkligen var tvungen att fixa för p-pillerna tar slut innan nästa destination. 
 
Sen är jag bara så jävla trött så jag orkar knappt ens ta mig ur sängen. Somnar hela tiden och vill helt enkelt ingenting. Det är tur jag har semester så jag inte behöver ha dåligt samvete men samtidigt så har jag ju saker jag måste göra. Nu var ju dagens mission ett misslyckande men har fler chanser på de andra tingen.
 
update: Varit över hos grannen i typ en timme och med ens så försvann ju det dåliga humöret jag fick för att bilen inte startade. Nu blir det snart mat också och det kommer sitta helt fantastiskt bra i magen vill jag lova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0