Onsdagen 27 Februari.

Kan inte riktigt förstå att jag fyller år imorgon. Kan vara för att jag de senaste 9 månader bott utomlands men soligt klimat och därför inte hängt med i årstidsbytena. Julen var ju inte så julig heller. Förra året firade jag också födelsedagen i värmen, då var jag ju i Thailand!!
 
Ikväll blir det lite förfest i vår lägenhet sen ska vi bege oss vidare till papas, jag hoppas på en awesome kväll och jag tror nog det kommer att bli bra också! Har underbara kollegor och vänner så kan ju inte bli annat (: Så jag har fixat lite för att få lite födelsedagsstämning (jag har ballonger och sånna blås-ut-och-de-låter-saker) Fanns inga partyhattar i lagom storlek, fanns för jättar men de ville jag inte ha. Har lite snacks och läsk sen väntar jag homedelivery öl sen när killarna kommer för de har dem fixat! Super (:
 
En snabb dusch kanske sen fortsätta trixa och fixa inför ikväll. Wii (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0