Onsdagen 6 Februari.

Godmorgon!
 
Snoozade fram till nästan halv 9 innan jag tog mig ur sängen. Klädde på mig och tog sedan en taxi till Alf Leila wa leila för att ha lite show up. Mina ögon är extremt tunga idag, känns lite som grus i ögonen och det är inte så skönt faktiskt!
 
Tog tillbaka till kontoret efter en timme på Alf Leila och nu har jag kollat lite mer fina kommentarer. Ibland behöver man bekräftelse på att det man gör uppskattas. Ska alldeles strax till visa kontoret med Stefan för att hämta våra pass sen så ska vi köra lite show up och lunch på ett annat hotell, blir nog bra.
 
Den där tanken med reps night ikväll lockar inte så mycket, vill hellre krypa ner i sängen o sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0