Ont i magen.

Hemma en snabb sväng mellan flygplats och IM för att byta kläder och jag har även passat på att starta en maskin tvätt då de ljusa bara låg på golvet och tog plats. Så blir det väl färdigt lagom till jag kommer hem ikväll!
 
Börjar känna mig lite hungrig och det är ju bra. När jag satt på flygplatsen förut så ringde Laura och sa att hon och Michelle tänkt att dra ut och käka ikväll, jag frågade var och hon sa att hon ville visa Michelle famous så det är sushi time ikväll igen!! Sa ju det var farligt att jag hittade de. Men gott! Så jag ska spara upp mig sen efter jag varit på IM så möter jag upp tjejerna och trycker sushi i hela huvudet! (:
 
- Så om en timme eller två så ser jag kanske denna synen framför mig, heaven!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0