Puh, nu är jag hemma!

Det har varit en lång dag och efter IM på kontoret var jag nog lite trött. Övertrött och huvudet hängde inte med. Om någon sa något , tre sekunder senare hade jag glömt vad. Men det gick bra på mitt IM kväll vilket jag tyckte kändes bra. Hade ju bara norrmän och svenskar med så då kan man snacka svenska! Hade hyfsat många också jämfört med tidigare så det var super!
 
Efter IM drog jag då till kontoret hade biljetter att skriva in, listor att lämna till agenten, visa slippar till min ES, servicetelefon uppföljning och massa mer! Efter en timme på kontoret så fick det vara nog. Jag & Julia tog hem till mig, jag bytade bara snabbt om sen gick vi mot mobinil så hon kunde fixa sin internetdosa och sen drog vi till Famous. Två dagar i Egypten och det måste ju firas med sushi!! ;D mohahahaahah.
 
 
Och nu ska jag krypa i säng för imorgon väntas morgonsafari så larmet är ställt på typ 07.55 vilket är ganska tidigt. Sen blir det kontorsarbete och servicetelefon när jag kommer tillbaka från mitt ökenäventyr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0