Söndagen 24 Februari.

Goddagens! Jag är fri idag och jag vaknade vid elva av att det plingade på dörren, blev först lite rädd och tänkte vem kan de vara. Tog på mig filten och gick och öppnade. Vem stod där utanför om inte Linda, hon skulle ner till poolen så jag joinade henne. Första poolbesöket för min del. Vi har ju en pool här nedanför som tillhör lägenheterna det är bara de att efter halv 2 har solen gått ner så pass att det skuggar hela poolområdet. Men två timmar fick vi allafall och det var freaking awesome. Nu vet jag var mina fridagar ska börja, sängliggandes kan jag vara efterråt i sånna fall, sol behöver jag (;
 
- Första solningen på två månder för min del, sist jag solade var 23 december när jag var på Mahmya med Julia och badade med tomteluva.
 
Nu ska jag äta lite sen ska jag möta upp Linda om cirkus en timme, vi ska förbereda mat inför ikväll då Linda ska bjuda oss alla på sin veglasagne som hon talat om så många gånger men som vi aldrig fått smaka så ikväll blir det en myskväll nere vid poolområdet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0