Tisdagen 19 Februari.

Goddagens! Då har jag varit iväg på förmiddagssafari och det var lika roande som vanligt. Dock när vi körde i öknen kom det något uppflygandes från marken, trodde först de va små fåglar. Visade sig vara stora gräshoppor och dom fanns överrallt! Miljontals. Aldrig varit med om tidigare. Reda som jag hade med som spring agent sa att de hände en gång om året i ca 10 dagar att dessa gräshoppor kom hit. 
 
- Kanske ni ser alla som flyger runt där ute.
 
Men det har varit en hygglig dag, inte en enda svensk förutom jag men det gick fint ändå (:  Nu är jag hemma och allting tar längre tid när man har ST känns det som. Har varit hemma i en halv timme typ och först nu är pastan färdig. Så ska trycka i mig det sen ska jag till kontoret och följa upp på allt jag skrivit ner i serviceboken. 
 
Detta blir nog en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0