Yeay bilen lever igen.

Bilen var stendöd och när pappa kom hem från jobbet satt vi och åt spagetti & köttfärssås så jag kunde inte komma med honom ut direkt. Sen sprang jag ut i hopp om att bilen skulle gå igång. Det gjorde den inte. Testade pappas bil, testade Emils ena bil. Fungerade inte. Gav upp. Skit batteri. Skit vinter. Lite så kände jag väl.
 
Lillebror kom hem och pappa och han gick ut och dem fick gång den med hjälp av lillebrors andra bil. Woop woop. Så inatt ska batteriet stå på laddning så kanske jag kan ta mig ut imorgon. Behöver köra bil, inte kört på ca 4 månader så det är ganska långt tid faktiskt.
 
- Min älskade pärla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0