Godnatt.

Har varit en hygglig afton med sushi och trevligt sällskap på Little Buddha. Kom hem och tog en snabb dusch för tanken var väl att gå ut till papas eller viking men hade fortfarande ont i magen och helt icke taggad på att gå ut så istället för att hoppa i partymode o kläder, tog jag på mig "nattklänningen" och slängde mig i säng med datorn i knäet.
 
Tankarna kommer alltid på kvällarna, känns som det är lättare för hjärnan att gå på högvarv då. Så saknaden smyger sig på en och det blir helt plötsligt svårt att sova.
- När man minst anar det, som jag hört så många gånger förr. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0