Kvällsing!

Jaha men då har jag haft ännu en tur i Luxor bland gravar och tempel. Solen vågade dessutom titta fram så det har varit en hygglig dag. När vi kom tillbaka till Hurghada och jag skulle hoppa av vid Bella Vista hade jag några söta personer som bjöd med mig på pizza på La Luna, så en helt perfekt avslutning av dagen måste jag säga (:
 
Imorgon är det lite hotellbesök som väntar sen är jag ledig på onsdag och det känns ganska så passande just nu eftersom jag haft en 18timmars dag i Luxor. Då blir man lite trött i huvudet men jag är ganska glad ändå!
 
Sänder lite kramar till min familj som är i Sverige därför att jag inte kan krama dem på riktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0