Lördagen 5 Januari.

Jag tror jag är lite heartbroken faktiskt. 
 
Torsdagen gick ju i en dvala, kändes lite som min hjärna inte riktigt fungerade till 100%. Pollen allergi i ögonen som bara rann mest hela dagen. Men arbetet blev gjort som det skulle sen på kvällen när jag kom hem till lägenhten lämnade jag ifrån mig servicetelefonen.
 
En snabb dusch sen kom Joakim och vi tog en av mina asti flaskor och gick ner till killarna. Drack lite asti och kollade family guy. Jag var lagom seg och kände väl inte så mycket för att gå ut men vad gör man inte. Jag och Joakim mötte Emma på papas och vi stod i baren. Sen kom shottarna och vi drog vidare till papas beach club. Hade en riktigt rolig kväll i torsdags. 
 
Igår mötte jag upp Mikaela och Michelle på Bella Vista och åt frukost med dem. Vi skulle ha en liten destination insider dag och började där. Skulle sedan ta senzobussen till senzomall men den kommer väl lite när den själv vill så det slutade med att vi tog taxi in istället.
 
Efter att ha varit där tog vi till nya Hurghada och drog på Sinbad submarine. Alltså har vi åkt ubåt idag. Det kan jag tycka är lite häftigt faktiskt. Inte alla som varit i en u-båt (;
 
Efter den svängen blev det taxi och lokalbuss till El Gouna där vi avslutade dagen med att äta på Tamr Henna. Maten var inte direkt någon höjdare så blev inte många tuggor innan jag gav upp mitt försök till att äta.
 
Jag och Mikaela tog lokalbussen till kontoret. Små snack sen taxi hem. Jag gick och la mig för att sova och blev sedan väckt av Louise en timme senare när hon öppnar för att lägga in mina skor på rummet. Jag förvirrad och nyvaken och hon skrämd för hon trodde inte jag var hemma haha. Sov sedan en timme till innan Joakim kom och väckte mig.
 
En snabbdusch sen drog vi till Viking och mötte upp med Mikaela, Stefan och Nicolas. Försökte få Julia att komma ut men hon behövde sömnen så jag lät henne stanna hemma. Snäll som jag är. Jag var fortfarande trött men en öl blev det och några tuggor på en kebabrulle, gott!
 
Gick hem och det var svin kallt verkligen. Krypa ner i sängen i väntan på sällskap men tror jag hinner somna tills dess. Super trött! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0