Saker att göra innan jag dör!

Tänkte sno idéen från syrran då hon gjort en lista men jag kan bara komma på sådanna saker som jag faktiskt redan gjort. För många av mina "to do things" är redan gjorda. Speciellt när jag fick mitt drömjobb som reseledare. Nu har jag liksom ingen aning vad jag ska se fram emot.
 
Jag ville bli bartender och säsonga som det innan jag fyllde 25. - Done, innan jag blev 20.
Jag har velat testa på att hoppa fallskärm. - Done förrförra året, awesome!
Jag ville testa på att bli reseledare då jag trodde de skulle passa mig. - Living it now, bam.
Jag har velat backpacka i Asien sedan jag var typ 17. - En månad i Thailand 2012.
Rida på Elefant/Kamel och klappa på en tiger. - Asien (och kamelturen GC förrförra året)
 
Okej de delar jag har kvar är.
Min nästa stora resa vill jag faktiskt göra i Australien, lära mig att surfa.
Min första lägenhet (den jag bor i nu räknas ändå inte då den inte är min min.)
Förlovning - Barn - Min cpstora villa med walk in closet.
- Jaha och där var det över. Är det konstigt jag har åldersnoja, fyller snart 25år.
 
Fast ska jag vara ärlig så hade jag faktiskt velat bli advokat också. Fast jag har inte tillräckligt mycket läshuvud för att gå så många år i skolan och få så bra betyg så jag kan ju glömma den biten. Men med de jobbet hade jag ju fått mina pengar som jag så gärna vill ha. - Min lösning är ju helt enkelt att jag får gifta mig med någon som är rik!
 

Kommentarer
Postat av: L.

Härmis ;) hehe
Åh, blir din nästa stora resa till Australien kommer jag slå dig :O Vill också dit.

Svar: hehe jag var tvungen :pDu kan ju kanske följa med (: <3
mysaansvensson.blogg.se

2013-01-07 @ 14:45:29
URL: http://kornoholic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0