Ta mig igenom dagens arbete, check!

Huvudvärken är fortfarande i bakgrunden, var den igår med. Fast idag mådde jag illa också. How I love this! Alla är dock sjuka, mår dåligt osv. Det är väl den här tryckande nerven om vart det bär till sommaren som är i kläm. 
 
Jag har iallafall lyckats ta mig igenom dagens arbete och det känns skönt. Nästa gång jag är i smyckes butiken måste jag bara komma ihåg och ta med mina ringar så jag kan resize'a dom då dom är förstora nu. Viftar jag för mycket med händerna riskerar jag att slänga av mig ringen(arna). Mannen jag pratade med idag sa dessutom att han skulle göra det gratis, kan vara för jag höll på att kolla efter nya ringar idag. Mjau!
 
Lyckades vara på Ramses utan att ta med mig parfym hem. Har i åtanke att det kan bli ett helvete att ta med allting hem så jag kanske borde lugna ner mig lite. Har ju ändå typ åtta stycken plus mina vanliga parfymer så det är knappast så att det inte skulle räcka säsongen ut (;

- One of many. Men denna var faktiskt en gåva! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0