Tappade aptiten.

Jag hann trycka i mig en sushibit i munnen sen blev jag typ "mätt" på det. Tror inte mitt uppehåll var tillräckligt länge sen sist jag åt sushi. Eller kan de också vara för Anders skickade sms till mig och Julia att vi skulle kolla våra mail. Så går jag in och ser 1 i inkorgen och ni tror inte de blir likadant IGEN att det är freaking reklam. Så jag fick inget mail, vet inte var huvudkontoret skickade mailet men inte var det till min privata mail..
 
Vi åt färdigt vår mat och sen tog jag en taxi hem. Hoppade i duschen och nu ska jag bara avnjuta kvällen. Imorgon står det FM safari på mitt schema. Vilket betyder att jag ska ut och åka jeep, jag ska rida på kamel och jag ska köra fyrhjuling! Tror nog jag får en ganska rolig dag, ska ha sällskap av Islam dessutom så tror han lyckas roa mig en del om inget annat! Faktiskt första gången jag kör denna turen så de ska bli kul.
 
Största glädjen är en hemlighet. Resten säger jag inte än..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0