Tisdagen 8 Januari.

Godmorgon!
 
Jag gjorde ingenting vettigt av min halv lediga dag igår. Jag hann laga middag innan jag somnade. Sen sov jag i princip hela dagen. Visst jag behövde väl det eftersom jag knappt kunde hålla ögonen öppna och jag vet att det varit få timmars sömn varje natt detta året så jag behövde väl komma ifatt.
 
Jag var ganska pigg när larmet ringde imorse och det är väl positivt. Dem som känner mig vet att jag inte är en morgonmänniska. Men jag är nu ute på hotellen i Sahl Hasheesh. Mötte upp Sofie på Hilton hotellet för att ge henne sin mobiltelefon sen tog vi en gemensam frukost på hotellet. Har jag tur när jag åker till Alf Leila wa Leila så är Julia fortfarande kvar så hinner jag träffa hennes söta ansikte också innan dagen är slut.
 
Ska tillbaka till kontoret i eftermiddag. Skriva ut lite papper till Kairo turen som jag har inatt (imorgon). Efter kontoret tänkte jag gå hem och lägga mig i sängen och bara vara. Fast en tur i affären för att handla diverse saker är väl ett måste också innan sängen blir min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0