Uh, ont i magen av all sushi!

Har ju varit fri idag och legat i sängen mest hela dagen. Har faktiskt diskat upp all den smutsiga disken sedan gårdagens middag också. Haft snabb besök av Nicolas som lämnade tillbaka våra stolar som dem lånade till deras pokerkväll och hyggat lite med min sjukling. 
 
Skrev på facebook om mitt craving efter sushi och lite senare ringde Laura. Hon och Michelle hade sett vad jag skrivit och undrade om vi inte skulle dra till little buddha. Jaa!
 
Mitt internet slutade fungera så gick ner till mobinil för att fylla på mitt stick. Tog taxi till little buddha och mötte upp Laura, Michelle och Sandra som redan beställt in 'all you can eat sushi' så det var bara att vänta på att de skulle bli klart!
 
Vi gör dock alltid samma misstag. Vi borde beställa ur vanliga menyn för sen beställer man inte en ny rond med sushi bara för att man betalat för ALL YOU CAN EAT sen innan man fått in den har man redan blivit mätt. Men eftersom man beställt in den nya ronden måste man äta några bitar till. Så man får ju helt klart ont i magen! Men det är ändå fett nice. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0