Fredagen 26 Juli.

Är uppe tidigt denna morgon för jag ska agera chafför åt Josefine sen ska jag inom köpcentret. Det är så att Joakim fyller år imorgon och jag har lite kluvna tankar på vad jag ska köpa till honom. Jag är världssämst när det kommer till presenter och jag vill ju ge något bra. Nåväl, det stod ju på en bild att för att göra en man glad behövde man bara komma naken med en öl. Det får väl vara min sista utväg (; hahah...
 
Solen skiner och kanske blir det ännu en fin dag här uppe i norr, man kan ju hoppas. För då blir de nog ligga lite mer vid poolen när jag kommer hem.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0